چشم سوم برای زنده ماندن اسمارت فونی ها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چشم سوم برای زنده ماندن اسمارت فونی ها
نوشته شده در شنبه 6 اسفند 1390
بازدید : 83
نویسنده : mohammad sajad

 

اپلیکیشن صفحه شفاف اندروید_Transparent_Screen_Android_Application

آیا میدانستید یکی از شایع ترین علل تصادفات استفاده از تلفن همراه است؟ عاملی که هم می تواند حواس راننده را از خیابان پرت کند و هم عابر را از نگاه کردن به خیابان هنگام عبور از آن بازدارد. اما حالا دیگر برای اسمارت فونی ها این گونه نیست و می توانند از اپلیکیشن هایی استفاده کنند.

اما شما دارندگان تلفن های هوشمند شاید شانس این را داشته باشید تا از چنین تصادفاتی جان سالم به در برید! جالب است بدانید اپلکیشن هایی وجود دارند که هنگام کار با تلفن دوربین آن را فعال می کنند و شما می توانید تصویر جلوی پای خود را در پس زمینه موبایل تان مشاهده کنید.

اپلیکیشن Type n Walk برای آیفون، به شما این امکان را می دهد که تصویر روبروی خود را مشاهده کنید و همزمان به فعالیت هایی مانند پیامک زدن، توییت کردن و چک کردن ایمیل در داخل برنامه بپردازید.

اما اپلیکیشن Transparent Screen برای اندروید دست شما را تا حدودی بازتر می گذارد؛ بدین ترتیب که پس از اجرای برنامه دوربین فعال گشته و تصویر مقابل شما به صورت نسبتا محو ظاهر می شود. حال شما میتوانید به هر بخش موبایل تان که خواستید بروید و به انجام کارهای خود بپردازید.

البته طبیعی است که چنین اپلیکیشن هایی با روشن نگاه داشتن مداوم دوربین، مصرف باطری شما را دو چندان می کنند. پس توصیه می کنیم غیر از مواقع موردنیاز آن ها را روشن نگذارید.

آیفون داران اپلیکیشن Type n Walk را می توانند با قیمت ۰.۹۹ دلار از اپ استور ، و اندروید دوستان نیز اپلیکیشن Transparent Screen را به رایگان می توانند ازبازار اندرویددانلود نمایند.

این هم تصاویری از این اپلیکیشن ها :

اپلیکیشن اندروید_Android_Application_Transparent_Screen

 

اپلیکیشن تایپ در هنگام راه رفتن_آیفون_iphone_app_Type_n_Walk

 



تعداد بازدیدهای این مطلب :: بازدید



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: